Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

theofil.bentley

2. 2. 2010 1:36
Nevim co blaznite pratele...

Vyrostci obeho pohlavi vzdycky rostacili a nam byvalym vyrostkum nezbyva nez si je nenechat prerust pres hlavu, coz vetsinou znamena si zaplatit "najemne hulvaty" kteri  to "nasili" odedrou za nas.

Holt je pouze dulezity rostaky udrzet v unosnych mezich a nenechat knechty (revizory, policisty, danove uredniky, exekutory aj.) zapomenout ze jsou v nasich sluzbach.

0 0
možnosti

radka.radecka

1. 2. 2010 22:27
Revizoři a zloději

Vždy tvrdím, že pokud chci sníst rohlík, tak si ho buď koupím neco upeču.

Když se potřebuji přepravit z místa na místo, tak použiju vlastní nohy, což je nejlevnější, ale časově nejnáročnější. Za každý jiný způsob přepravy musím zaplatit, jinak jsem zloděj.

Je pravda, že revizoři se občas nechovají nejlépe, ale když si  uvědomím, s kým mají "tu čest", tak se jim občas ani nedivím. A ruku na srdce: kdo z nás je v práci vždy milý, příjemný, usměvavý, vstřícný, chápající a přívětivý.

0 0
možnosti

Zofcz

1. 2. 2010 21:51
Vina na straně zaměstnavatele

Viděl bych spíše chybu na straně zaměstnavatele revizorů (přiznám se, že nevím jestli je to přímo Ropid). Revizoři jsou placeni z vybraných pokut, tzn. že když si chce revizor vydělat na živobytí, musí prostě vybrat pokuty ať chce nebo ne. Přesto jsem se za život setkal i s příjemnými i nepříjemnými revizory, nevidím vtomto ohledu rozdíl u jiného povolání. Navíc je třeba si uvědomit, že revizor je extrémně nevděčné povolání a je třeba velká psychická odolnost k vykonávání. Nesoudil bych revizory jako celek, ale přímo osoby, které jsou svině k cizincům či lidem dobíhajícím metro.

0 0
možnosti

lost

1. 2. 2010 19:10
autor je snaživý chlapec

:-)V

0 0
možnosti

Euronymos

1. 2. 2010 16:44
.

Co si mám asi myslet o revizorovi, který se za mnou baví s příslušníkem městské policie o tom, jaká zde v noci jezdí lůza. Nakonec z toho vznikla krásná debata, kdy se mi povedlo uzemni obě ondividua.

Uznávám, že to bylo někdy po 2 raní a že jsem byl trošku v alkoholovém opojení, ale slušně jsem si sednul na sedačku, otevřel knížku a v klidu jsem se vzdělával.

Ano jinak v té skupině na fb jsem také, ale tramvajenku si platím, i když jezdím služebním autem, protože odmítám lítat zbytečně kvůli lístkům a sms jízdenku můj zaměstnavatel nepodporuje.

Naposledy jsem dostal pokutu, když jsem se trošku více napil, sednul do busu a s neoznačenou, ale připravenou  jízdenkou jsem usnul na sedačce.

Prostě revizoři jsou póvl.

0 0
možnosti

Yes Minister

1. 2. 2010 14:53
Neporušují zákon

Mladí výtržníci případným útěkem porušují pouze podmínky smluvní přepravy, což není zákon. Není to dokonce ani vyhláška. Je to dokument zhruba na úrovni kterékoliv kupní (v tomto případě spíše nájemní) smlouvy.

Neobhajuji černé pasažéry, nesympatizuji s českým nutkáním "vyjebat se systémem", ale je potřeba si uvědomit že neporušují zákon. Porušují pouze smlouvu o přepravě, uzavřenou mezi nimi a Dopravním podnikem. Nevyznám se tolik v pravomoci revizorů, ale pokud jim DP neudělil plnou moc postupovat proti černým pasažérům (mimo požádání o osobní údaje), neměl by revizor mít ani právo požádat policii o zadržení černého pasažéra.

0 0
možnosti

Lumenn-verya

1. 2. 2010 13:12
Každé a má i b

Nesnášet revizory není totéž jako krást a jezdit načerno. Kdyby se revizoři chovali příjemně, asi by je lidi měli radši. Nic mě snad v životě nenaštvalo jako to, když jsem kvůli důležitému pracovnímu hovoru zapomněla v tramvaji cvaknout lístek a milý pan revizor si mě náležitě vychutnal a 300 pokuty (tehdy jenom tolik, naštěstí) jsem dostala vlastně neprávem.

Ale zapomenout, nebo dokonce nestihnout, to se nesmí- v Olomouci když do tramvaje vstoupí revizor, vypnou se označovače jízdenek. Ale revizora nezajímá, že jste nastoupili právě teď a než jste vyštrachali jízdenku z peněženky či kapsy, nestihli jste ji označit. Přijde vám to fér? Mě ne. A proto nesnáším revizory. Do skupiny bych se klidně přidala - ale nemám FB:) a mít nebudu:)

0 0
možnosti

socanokiller

1. 2. 2010 12:43
Já třeba nemám rád, když mě někdo v metru

napomene kvůli cigaretě.A taky si nestěžuju.

0 0
možnosti

tom-2718281828459

1. 2. 2010 12:37
FB - stádo volů

Uvědomte si že facebook není reprezentativní vzorek populace, spíš přesně naopak.

Nemůžete dělat závěry jen podle toho co si na FB myslí (protože oni nemyslí, oni jen klikají). 

0 0
možnosti

Fordána

1. 2. 2010 10:56
V MHD

mi vadí revizor ještě tak nejmíň.

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2836x
Ten, kterému ještě nikdo nerozbil ústa za to, co píše. Ale to třeba přijde.

Seznam rubrik