Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

jahoda22

18. 3. 2010 19:53
Lídři z VV

Také na mě působí nejlépe lídři z VV - celkově mluví prostě nejrozumněji. Fandím jimR^

0 0
možnosti
AA

Alexander Anderson

18. 3. 2010 10:56
Zdravím:-)

Je fakt,že paní Orgoníková to ve večerejších Otázkách opravdu zalomila strašným způsobem a byla jednoznačně nejhorší z přítomných jak v projevu,tak co se vědomostí týče,co jsem sledoval,měla jen jednu světlou chvilku.Voliči soc,demokracie na Královehradecku si teď nejspíš hodně rozmýšlí,komu dát svůj hlas.Ovšem největší překvapení byla pro mě paní Marková a její rázný,řekl bych až útočný projev,chabě napodobující projev Klementa Gotwalda.Smutné na tom je,že na hodně lidí to patrně zapůsobilo.K ostatním dílům Otázek Speciál bych jen dodal,že největší porci demagogie,polopravd a populistických výroků si naložila ODS,ČSSD jim zdatně konkuruje,ale např. v kraji Vysočina na na mě pan Bublan působil pozitivním dojmem.Pardubický soc.demokrat Váňa,ani jeho protějšek z Liberce Ploc na mě už takový příznivý dojem neudělali.Na druhou stranu,když byl kvíz,soc,demokrati v něm s přehledem excelovali,za což u mě mají plusový bod:-)

0 0
možnosti
JN

madqwert

18. 3. 2010 9:32
na mne tez nejlepe pusobi lidri VV

R^;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2836x
Ten, kterému ještě nikdo nerozbil ústa za to, co píše. Ale to třeba přijde.

Seznam rubrik