Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

QWERTZCZ

31. 1. 2010 14:14
Hodně stupidní článek

Považovat těch 55 tisíc lidí za zloděje, co jezdí bez lístku je trochu blbost. Členem této skupiny sice nejsem, ale stejně považuji revizory za otravné příživníky, kteří nemají na nic lepšího. Vždycky mě pak dokáže dobře naštvat, když vidím, jak ty tupci si úplně evidentně vybírají naschvál cizince, kteří vůbec netuší, že ti pánové provádí kontrolu jízdenek a anglicky samozřejmě revizor neumí ani slovo. Stejně tak si myslím, že dřív nebo později musí Dopravní podnik investovat do turniketů, které zabrání černým pasažérům ve vstupu do metra a ušetří DP zbytečné placení revizorů. Jak je tedy vidět, revizory opravdu rád nemám. Ale možná autora překvapím, že sám za jízdu poctivě platím a načerno jezdím tak max, když mám 1-2 dny prošlou legitimaci a ještě jsem si toho nevšiml. Nesnášet revizory neznamená krást. 

0 0
možnosti
BD

Béda47

1. 2. 2010 9:48
Re: Hodně stupidní článek

Daleko normálnější by bylo jízdné zdarma a určitá daň pro veřejnou dopravu.

Jak by se dalo takové opatření zneužít si nedokáži představit, ale značné úspory ano.

O ekologii není nutno diskutovat.Každý by zvážil jízdu autem a nebo veřejnou dopravou.Dokonce se dá statisticky vypočítat, na kolik která skupina obyvatel potřebuje veřejnou dopravu. Jsem i přesvědčen, že by se to všem i státu vyplatilo.V

0 0
možnosti
VN

Vojta N

31. 1. 2010 11:42
Revizoři R^R^

Mě naopak občas těší že nějakého revizora potkám, protože když někoho vychytá... Nic nepotěší tak jako cizí neštěstí. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

lubossula

31. 1. 2010 9:47
no vida

kolik tu je najednou slusnych cechu, kteri nikdy nic nedluzili, za vse poctive zaplati....

0 0
možnosti
RJH

Rob J.H.

1. 2. 2010 11:23
Re: no vida

...a to mě udivuje ještě víc, co je tu takovejch, který potkávaj jenom slušný revizory a vážej si jejich práce, protože strkat lidem odznáček před ksicht je přeci taky potřebný a hodnotný zaměstnání. Možná byste si měli založit svoji skupinu na FB v podobným duchu. 

0 0
možnosti
IJ

bojovnik2

31. 1. 2010 3:07
Také jsem jezdíval s oblibou načerno,

když jsem byl mladý kluk, ale když mne chytil revizor bylo pro mne přirozené, že zaplatím pokutu a necítil jsem žádnou křivdu, bral jsem to, že jsem hrál a teď jsem prohrál. Bohužel dost velká část generace 90. let je vlivem neuspořádaných společenských podmínek ve kterých vyrůstali a aplikací nesmyslných výchovných metod sobecká, sebestředná smečka bezohledných grázlů neuznávajících práva druhých lidí. Duchovní stav této generace je pro mne největším zklamáním polistopadového vývoje. Hlásit se k takovému uskupení jako je Nesnášíme revizory v MHD!!! je znakem velké lidské ubohosti.

0 0
možnosti
C

Calinda

1. 2. 2010 10:14
Re: Také jsem jezdíval s oblibou načerno,

Naprostý souhlas, také jsem kdysi po škole jezdila načerno, ale pokaždé, když mě čapli, jsem prostě s pokorou zaplatila, neměla jsem touhu zdrhat, být sprostá či nadávat, pokud člověk dělá  něco, co nemá (a to čas od času určitě každý), tak ale také  musí být připraven nést následky a postavit se k tomu "čelem".

0 0
možnosti
P

pimon

30. 1. 2010 23:25
Dobře jim tak

Nenávist si revizoři vysloužili svým nevhodným chováním. Já osobně MHD radši nejezdím. Jsem pro zrušení jízdného ve všech MHD v tomto státě. Jenom kolik by se ušetřilo na nákladech na jízdenky, distribuci, výrobě a údržbě strojků, revizorech, právnících a věřím že i zlepšeném životním prostředí.

0 0
možnosti
KG

poulet

31. 1. 2010 16:02
Re: Dobře jim tak

Tak to si snad delate srandu, ne??? Pominu zcestne argumenty o nakladech na jizdenky, ale ZLEPSENE ZIVOTNI PROSTREDI??? Jako cim, ze budou vsichni jezdit autem, nejlepe kazdy vlastnim???8-o

0 0
možnosti
T

traxina

30. 1. 2010 21:31
nevim nevim

Ale nesnášet revizory přece automaticky neznamená jezdit bez zaplacení. Já jezdím pořád s platnou jízdenkou, ale revizory teda fakt nemusím. Prostě mě štvou, ráno fakt nemám náladu na žádný skotačení týpka s plackou, navíc teda skoro nepromluví, jenom zamávají tím průkazem... Možná to někdo z těch 55 tisíc členů pochopil jako já, a ne jako vy. . .

0 0
možnosti
MF

falm

30. 1. 2010 22:45
Re: nevim nevim

Já vždy nasazuji jediný repesivní prostředek, který proti revozorům mám, a sice, že důsledně požaduji průkazku. Kdyby tohle udělal každý, koho kontorlují, ono by to stačilo jim znepříjemnit život.

Jinak mám permanentně v mobilu uloženo tel. číslo DP-kontroly revizorů 296193132, kam jsem v případě sebemenších problémů připraven si stěžovat.

0 0
možnosti
VT

hinny

30. 1. 2010 19:44
Ono je to oboustrané

V poslední době se sice kvalita revizorů zvýšila (asi proto že to už nedělají polointeligenti cestou domů z vozovny). Před pár lety jsem s nimi měl dost děsivou zkušenost kdy se dva revizoři dost neurvale pustili do invalidy s berlemi. Ten při vystupování nebyl bohužel dost rychlý na to, aby včas opustil dveře vozu a nechal tam jednu ze svých berlí čehož si řidič tramvaje jaksi nevšim a klidně se rozjel, protože se vykecával s dotyčnými revizory (asi kámoši ze stený vozovny). Kdo se chudáka invalidy zastal byl okamžitě podroben "přepvravní kontrole" až do té doby než jsem na ně zavolal policajty (oni dokonce odmítli ukázat revizorské průkazy). Po úplnost musím doplnit, že DP na osobní stížnost nakonec zareagoval a ti dva se s revizorskými odznaky museli definitivně rozloučit.

0 0
možnosti

pilinazlenina

30. 1. 2010 22:23
Re: Ono je to oboustrané

"DP na osobní stížnost nakonec zareagoval a ti dva se s revizorskými odznaky museli definitivně rozloučit" - to je úkaz tak vyjímečný a ojedinělý, že by stálo za to o tom napsat třeba blog :-)

0 0
možnosti
MV

marka40

30. 1. 2010 17:20
vážený autore,

já s vámi naprosto souhlasím. Ale - proč se má pořád něco promíjet pozitivně diskriminovaným? na základě toho si říkám - chci být rovněž pohzitivně diskrimonovaná!!!!

0 0
možnosti
M

MareN

30. 1. 2010 15:21
Opravdu zase ten FB ?

Vazeny autore,

po precteni clanku jsem si uvedomil jak me posledni dobou zacina znepokojovat jedna prosta udalost. Pripada mi, ze transparentni socialni site typu FB, zacinaji v nejednom ceskem knedlicku vzbuzovat pocity uceneho a uvedomeleho blogera sociologa.

Vyrazivem knedlik Vas nechci v zadnem pripade urazit, ale neustale me zarazi, co dokaze kouzelna formule "skupina na FB" za divy s popsanim obycejne kazdodeni pravdy.

V tuto chvily nastava otazka, zda-li sirokou masu, ktera zdviha karmu, oslovuje prave ona socialni sit, v ktere hledaji zrdcadlo dnesni spolecnosti, a mohou si pritakavajicimi reakcemi pridat taky "to" svoje, stat se take tim psychosociologem. Nebo, jestli tato masa netrpi nedostatkem socialniho vyziti v podobe posezeni si s kamarady treba u pivecka a pobaveni se treba o tom, kdo kdy potkal jakeho revizora, a ma potrebu zdvihat karmu takovymto nicnesdelujicim prispevkum.

Vydava sam D.P. Praha odhad o poctu cernych pasazeru?

0 0
možnosti
M

My.WinCleaner

30. 1. 2010 18:21
Re: Opravdu zase ten FB ?

Znepokojuje vás jedna prostá událost? Teda v tomhle příspěvku se vyznat, to dá fušku. Možná byste to měl přepsat znova a to takovým způsobem, aby to pochopil i prostý člověk, jako jsem já. Uvítal bych i přepsání do českého jazyka, tím myslím použít háčků a čárek. Pak bych to snad pochopil snadněji 8-o

0 0
možnosti
R0

RodoDendron 00001

30. 1. 2010 14:47
Karma.

Se svou postavou nemám problém s revizory, takže si nemusím léčit mindráky na někom, kdo jenom dělá svou práci. Lidi, kteří vydávají černé pasažérství za hrdinství, jsou jenom vy*úraní ubožáci, pokud nechtějí podporovat MHD, tak ať jí nejezdí. Co na revizorech nemusím, je terorizování zmatených cizinců, větší blahosklonnost k lidem, kteří jedou MHD možná naposledy v životě, by neškodila...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2836x
Ten, kterému ještě nikdo nerozbil ústa za to, co píše. Ale to třeba přijde.

Seznam rubrik