Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

VentreSaintGris4

28. 1. 2010 18:01
Na druhou stranu-

Sám jsem byl svědkem situace, kdy revizor obešel dvě uřvané cigory v tramvaji uctivým obloukem a mojí reakcí bylo, že ze mě dělá dopravní podnik blbečka, co platí za něco, co jiní nemusí. Takže mně tato motivace zcela cizí není...

0 0
možnosti
RJH

Rob J.H.

28. 1. 2010 17:39
až na to...

Jednak nechápu, jak se chlap - a nota bene třeba mladej - může spokojit v životě s tím, že chodí a ukazuje placku. Musí to bejt neobyčejně línej člověk, že je něco takovýho na sobě ochoten dopustit a spokojí se s tím. Takovýho budižkničemu si vážit nikdy nemůžu. Kdysi při škole jsem chodil brigádničit všelijak, dostal jsem se i k popelářům a metařům, ale než dělat revizora, to radši kukabus. Druhá věc je ta, že se revizoři chovají jako dobytek; zažil jsem příkladů nespočet. A dál - viděli jste například někdy revizora kontrolovat páchnoucího "nepřizpůsobivého" jedince, který v tramvaji právě bivakuje? Já ne. Na černo nejezdím, ale o revizorech teda nic pozitivního říkat nehodlám.

0 0
možnosti
VT

marvinka

28. 1. 2010 17:54
Re: až na to...

To je zajímavé, ke mně se zatím chovali jen slušně, za každé situace.. Potkala jsem i  ženu revizorku, a to tedy obdivuji. Na jejich práci bych žaludek neměla. Dohadovat se s každým vejlupkem, prát se s bezdomovci téměř denně, to není žádné leháro, jak si to vy představujete..8-o

0 0
možnosti
TV

tomtop

28. 1. 2010 16:57
Brno

v brně jsem se už dlouho nesetkal s nepříjemným revizorem, všichni slušní, ochotně vše vysvětlí. Pár let zpět jsem ale jednoho agresivniho hajzlika potkal ...

0 0
možnosti
LC

jouzi

28. 1. 2010 15:56
Revizoři

Taktéž nesnáším revizory. Nikoliv proto, že bych jezdila na černo (i když ano, občas se mi zadaří zapomenout), ale prostě proto, že mě štve, že se prvoplánově překpokládá, že cestující neplatí a tudíž je třeba pořídit si na ně hůl, to zaprvé. Zadruhé nevím, jak vás ostatní, ale mě zásadně kontrolují jen když spěchám. Když vyběhnu schody na I.P.Pavlova, všimnu si revizorů a zvolním, nechají mě v klidu projít, ale běda, kdybych šla svižnějším krokem než stádo. To bych vám pak přála vidět ten škodolibý výraz, když mi div nedají pěstí odznakem a posléze ten zklamaný výraz, když vylovím lítačku. Mě zdržují - jakmile vylezu z vozu metra, většinou spěchám. Ať si kontrolují ve vozech, tam těžko můžu s rychlostí vlaku něco udělat. Za třetí, a to mě dost štve, proč jsou nacpaní jen v centru? Za čtrnáct let bydlení mezi Rajskou zahradou a Černým mostem jsem tam potkala revizora přesně jednou, za tři roky bydlení mezi Chodovem a Opatovem zatím ještě nemám zářez. Na okrajích Prahy se zřejmě bez

0 0
možnosti
LC

jouzi

28. 1. 2010 15:58
Re: Revizoři

jízdenek nejezdí. Rv Kdepak do metra turnikety a pány revizory vyhnat do autobusů a tramvají.

0 0
možnosti
M

Míra2

28. 1. 2010 13:13
Co si berete do huby studenty?

To máte nějak podložené? Na webu (a facebooku obzvláště) je dneska i žák zvláštní školy. Že by pozůstatek proletářské výchovy??

0 0
možnosti
IR

yntelygent:-)

28. 1. 2010 14:24
Re: Co si berete do huby studenty?

žák zvláštní školy na Fakebooku... že by tvůj případ;-D

0 0
možnosti
AD

el_salamo

28. 1. 2010 12:50
Bez problémů...

Bydlím v Brně, MHD využívám tak 4-6x týdně. Na černo nejezdím, ale sem tam zapomenu, že mi skončila šalinkarta nebo že bych měl taky sledovat jestli mi ještě lístek platí.

Revizoři naprosto v klidu, když jsem byl jednou kontrolovanej s rukou v gypsu, tak se mi ještě omluvil, že si toho nevšiml (stál ke mě zády a měl jsem na sobě zimní bundu).

Prostě revizor bere lidem peníze za porušení pravidel stejně jako policajt za rychlost. Vždycky tady bude početná skupina lidí tvrdících, jaké je to svinstvo - někdo jim bere JEJICH peníze a oni přeci jeli jenom 70 na padesátce. S tím asi nikdo nic nenadělá :-/

0 0
možnosti
MJ

chudacek.blbecek

28. 1. 2010 13:06
Re: Bez problémů...

Taky jsem se vždycky setkala s ochotou. Je sice možné, že někteří revizoři jsou neurvalí, nebo prostě měli jen špatný den, ale osobně jsem nikoho takového nepotkala, takže nevěřím, že by si takový počet lidí na FB mohl stěžovat na špatné zacházení.

0 0
možnosti
LP

tibby

28. 1. 2010 12:16
...

Ještě že u nás revizoři nejsou :-)

0 0
možnosti
M

mapx

28. 1. 2010 10:34
Perla nebo obvyklost?

Když jsem kdysi za totality cestovával autobusem na Slovensku z lázní Štós do Svidníku, tak všichni (všichni!) cestující platili řidiči jízdné do takové přihrádky na kapotě motoru. Řidič ale nikomu nevydal jízdenku a nikdo (nikdo!) se jí nedožadoval. Já po zaplacení jízdného jsem zůstal stát a na jízdenku jsem čekal. Řidiči trvalo chvíli, než mu došlo a jízdenku mi s úsměškem vydal. Při cestách ze Štósu do Medzeva byl v autobusu průvodčí. Po zaplacení jízdného mi nechtěl a nevydal jízdenku, třebaže jsem jej upozorňoval na nebezpečí sankce při případné kontrole revizora. Poučen z tohoto chování průvodčího jsem při další jízdě mu dal pouze 3 Kčs (jízdné bylo 6 Kčs). Po upozornění průvodčího, abych zaplatil celých 6 Kčs, jsem souhlasil pod podmínkou, že mi vydá jízdenku. Nedal a já tudíž jsem nedoplatil plné jízdné. Měl dobrou paměť a při dalších jízdách za 3 Kčs se dalších peněz nedožadoval. Zlatej sociálizmus, že?

0 0
možnosti
SUA

Shut up asswipe!

28. 1. 2010 7:51
Jak u mě proběhlo 100% kontrol revizory.

Týká se to i jiných měst než Praha.

Revizor "Dobrý den, kontrola jízdenek"

Já "Dobrý den" - šátrám po tramvajence (lístku), ukazuji.

Revizor "Děkuji, nashledanou".

Nějak nevidím tu hrubost nebo primitivnost z jejich strany..... Před lety mě jeden a ten samý revizor kontroloval čtyřikrát. Napočtvrté mu tedy říkám, že mně kontroluje už počtvrté a ani nechtěl vidět jízdenku. Omlouval se, že se to v tom počtu lidí nedá poznat (což mi přijde logické).

0 0
možnosti
DR

Reeve

28. 1. 2010 8:51
Re: Jak u mě proběhlo 100% kontrol revizory.

Počkejte, až se dostanete do věku usedlého taťky. Pak vás mnozí revizoři budou z kontroly vynechávat. Alespoň já to pozoroval na "kordonech" revizorů v pražském metru. Nejdříve jsem tramvajenku ukazoval téměř pokaždé, pak čím dál méně... až skoro vůbec. Pročež mi došlo, že jsem se z mladého štíhlého sršatého rebela stal usedlým seriózním taťkou, který vypadá přesně tak spořádaně, že si určitě tramvajenku kupuje. Sám nevím, jestli mě to má těšit...

0 0
možnosti
IR

yntelygent:-)

28. 1. 2010 5:34
Pane kolego,

ač sám Mhd využívám velmi zřídka, přesto s Vámi souhlasím.

Můj recept? Kde není jiné obrany musí přijít represe. Ať je více revizorů, nechť jsou to vazby a ženou je svinským krokem. MHD je sice černá díra, přesto nevidím důvod, proč já, jako platící, bych měl doplácett na neochotu jiných, kteří se placení vyhýbají

(pozn. aut. jako profesionální řidič nemám rád cestování MHD, nikdy jsem jako revizor nepracoval, nikdo z mé rodiny a blízkých rovněž, etc, atp., atd.)

0 0
možnosti
JV

Scout_duck

28. 1. 2010 9:58
Re: Pane kolego,

Děkuji za rozumný názor. Jistěže DP jsou tak trochu černá díra v tom smyslu, že to není soukromý podnik, ale v důsledku státní, ale není to opravdová díra na peníze, ze které nic není. Jen je provoz o nějaká procenta dražší, právě kvůli tomu, že to není soukromá firma.

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2836x
Ten, kterému ještě nikdo nerozbil ústa za to, co píše. Ale to třeba přijde.

Seznam rubrik