Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

PaterovaT

26. 1. 2010 15:09
revizor by měl být profesionál

Ano souhlasím, každý by měl mít jízdenku a chovat se zodpovědně, dokážu pochopit i to, že ne vždy je revizor příjemný, protože přede mnou se mu snažilo pár lidí utéct, někteří mu nadávali atd. Ale je to jeho práce, kterou si vybral a měl by se tudíž chovat jako profesionál. Setkávám se s případy, kdy mi lidé vypraví jak nepříjemný revizor byl. Například mě se stalo, že jsem využila službu sms jízdenky, revizor bez pozdravu požadoval předložení platné jízdenky a jako naschvál jsem mobil nemohla najít, omluvila jsem se za zdržení a snažila se být milá na což mě revizor velmi hrubě vzal za rameno a vyvedl mě beze slova z vagonu metra a s velmi nepříjemným tonem hlasu okamžitě požadoval občanku, což jsem odmítla,jednal se mnou ajko s nějakým povlem a mobil jsem s platnou sms jizdenkou nalezla, bez jakekoliv omluvy odešel a já na něj sepsala stížnost! Se mnou nikdo nebude jednat stejne jako s nějakým neplatičem!takže možná z tohoto důvody se někteří k této skupině hlásí.

0 0
možnosti

pskoda

26. 1. 2010 15:13
Re: revizor by měl být profesionál

V každém stádě se najde černá ovce. Váš postup byl správný - pár takových stížností a "milej" pan revizor je na dlažbě. Osobně se mi nestalo, že bych někoho takovýho potkal, ale kdyby ano, udělám to samé.

0 0
možnosti

pskoda

26. 1. 2010 15:08
Naprosto souhlasím

Ve všem souhlasím s autorem. Bohužel, v mnohých z nás stále přetrvává ono komunistické "kdo neokrádá stát, okrádá sebe". S těma nevychovanejma spratkama bych zatočil, až by se po....jenže na to u nás nejsou zákony :-(

0 0
možnosti
LP

czechmade

26. 1. 2010 14:54
0 0
možnosti
MD

drbas

26. 1. 2010 15:22
Re: mrknete na tuhle skupinu, z te jsem zvracel zase ja. 50 000+

takovy skupiny nahlasit... to neni zadny bonzactvi... ubohej je obsah a autor... kamarad takhle rozjel akci proti videu jednoho uzivatele, co si natocili sikanu ve skole.. smradi a pak to "vesele" vyvesili na FB... poslal to reditelce skoly... a uz se to vyresilo.. hochum sklaplo... a to je dobre..

0 0
možnosti

vztekloun

26. 1. 2010 14:53
okradaji sami sebe

asi tak jako politici ;-D

0 0
možnosti
A

ardrlo

26. 1. 2010 14:50
mám opencard a taky nesnáším revizory

Už od dětství si pravidelně kupuji kupon či nyní dobíjím opencard. Vidím-li revizory, tak se jim snažím vyhnout, přestože mám zaplaceno. A důvod? Protože neskutečně zdržují. Jeden příklad. Potřebovala jsem se přesunout z jednoho konce Prahy na druhý, cesta cca 58 min, 3 přestupy. S ohledem na velkou vzdálenost jsem si našla, jak mi spoje na sebe navazují. Bohužel jsem již na prvním přestupu potkala revizora, který nás zastavil asi 4 naráz a než mě nechal odejít uplynulo víc jak 5 minut a spoj mi samozřejmě ujel :-(,mrazivém počasí jsem vyčkala 15 min na další, a když nastoupím, další revizor. Při zpáteční cestě jsem potkala revizory 3, kontrolovali skupinu cizinců, a přestože 1 z nich nás (skupinu cestujících) zastavil a chtěl vidět jízdenky, tak mezitím šel radit kolegovi, jak to má s cizinci vyřešit, v tu chvíli naše skupina pokračovala v cestě (nevím, proč bychom tam měli čekat), tak na nás ještě sprostě hulákal, že musíme vrátit a že na nás zavolá policii.A TAK JE NESNÁŠÍM!!!!

0 0
možnosti
MP

mpscz

26. 1. 2010 14:59
Re: mám opencard a taky nesnáším revizory

Přesně tak. Už se těším až budou v metru turnikety a revizoři z prostor metra zmizí. V tramvaji v autobuse je to OK, v jedoucí soupravě metra taky, ale kontroly v místě přestupů a výlezů, kdy člověk většinou spěchá, je to vážně na nic (dost na tom, že jsou pomalé nové eskalátory). Párkrát už si se mnou revizor zaběhal, neměl jsem čas mu ukazovat doklad :-D

0 0
možnosti
PM

KOLDAK

26. 1. 2010 14:32
Vzhledem k tomu

že jsou revizoři finančně zainteresováni na vybraných pokutách, nejednají vždy košer.

Zvlášť ve spojitosti s tzv. "SMS jízdenkou", což je zvlášť rafinovaná bouda na mimopražské cestující

0 0
možnosti
MD

drbas

26. 1. 2010 15:26
Re: Vzhledem k tomu

nezlob se na me.. ale tam si an tebe tezko neco vezmou... to by meli 1000x smulu.. pac jednou mas zaplaceno a neni tvou vinou ze nedosla sms... a ver mi, ze bych si to uhadal..

0 0
možnosti
L

lejnok

26. 1. 2010 14:31
viděli jste film Hrubeš a Mareš jsou kamarádi do daště?

Tam je osobnost revizora přímo ukázkově vyobrazená ;-D

0 0
možnosti
S

Shackall0

26. 1. 2010 14:14
Jezdím na občanku

Lístek si nekupuji, lítačku také ne (držte se, proplácel by mi ji zaměstnavatel) a jezdím si MHD po Praze. Když mě zastaví pan Štiplístek, přesně dle zákona a přepravního řádu mu ukážu občanský průkaz, on se mnou sepíše pokutu (namístě neplatím nikdy) a zajdu s tím do Doplatkové pokladny v Praze na Bojišti, kde pokutu + jízdné přesně dle zákona zaplatím.

Naposledy se mi to stalo tuším v listopadu 2008 ;-) Co je na mém jednání nemravného a zlodějského?

0 0
možnosti
AG

angr

26. 1. 2010 14:46
Re: Jezdím na občanku

pokud nemáte problém jezdit s autem s prázdnou nádrží a až Vám dojde benzín volláte asistenci, tak je vše v naprostém pořádku.... otázka je zdali byste i vy vozil ve svém taxíku klienty zdarma..... ale jo, jste pašák

0 0
možnosti
S

sámvelkýmao

26. 1. 2010 14:09
no

zlatý erťáky,kde se nastupovalo pouze předními dveřmi a každej do kasičky nakulil kačku,šofér to skouk,zatah za šňůrku a kačka zmizela v útrobách kasičky.dneska je to samá průkazka,čip,karta lístek a čtvrtina lidí neplatí.polapit,dát do nosu,50 litrů pokuta a nazdar.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
S

Shackall0

26. 1. 2010 14:20
Re: no

Jistě, v Kladně například z téhož důvodu jezdí načerno pouze minorita, a to ještě jenom ve skupinkách. Nástup je pouze předními dveřmi, a každý cestující musí řidiči buď ukázat legitimaci, nebo si cvaknout lístek. Pokud by byly v Metru turnikety a v tramvaji průvodčí, nikdo by na černo nejezdil ;-)

0 0
možnosti
L

Leopoldo

26. 1. 2010 14:02
¿Proc se divíte?

Jeste jste si neuvedomil,ze krást (cokoliv) je  pro Cechy národní  sport?

0 0
možnosti
CS

Doom

26. 1. 2010 14:10
Re: ¿Proc se divíte?

Ono to není o sportu, ale o morálce. Ostatně vrcholem "morálky a cti" jsou naši "vůdci". Tak třeba causa "OpenCard"!!!!!! Zlodějina nejtrvrdšího kalibru a postih??? Takže ať platí pravidlo padni komu padni.... Ale to naši "čestní" politici nedovolí! Kapříci si rybník nevypustí. Motto současnosti?? : OpenCard - CloseBem!

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2836x
Ten, kterému ještě nikdo nerozbil ústa za to, co píše. Ale to třeba přijde.

Seznam rubrik