Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

stella.a

26. 1. 2010 11:33
jen mladí?

Proč to stálé zdůrazňování věku- "mladí hajzlové", "mladí zloději"?  Jasně, ve skupině na facebooku budou asi v naprosté většině mladí lidé (jako na facebooku obecně), ale černí pasažéři jsou všech věkových skupin...

0 0
možnosti
AS

antonio seruti

26. 1. 2010 11:39
Re: jen mladí?

umím pochopit, že študentík jede načerno (taky jsem jako student bejval švorc a za lístek nezaplatil). Co mi ale hlava nebere, že se tím ti hoši a děvčata ještě chlubí..

0 0
možnosti
KH

Karban Hazard

26. 1. 2010 11:25
autor je posahany mlady konzervativec

Rv

0 0
možnosti
KV

KarelV

26. 1. 2010 11:27
Re: Konzervativní hodnoty...

drží tento bláznivý svět (jakž-takž) pohromadě...

0 0
možnosti
KV

KarelV

26. 1. 2010 11:23
Mimochodem, je zajímavé...

že taxíkářům každý vysolí prachy a ani nemrkne - ale přát i zaměstnancům MHD jejich plat, to ne, to je hrdina(?), kdo jezdí načerno... Rv

0 0
možnosti
P

phpTT

26. 1. 2010 11:20
Shrnutí článku

V blogu a tomto článku je více než dost vulgarit, které kdybych jako podnikatel, nebo kodokoliv jiný veřejně známý napsal veřejně, tak dostanu pořádně nadáno, takže proč toto může nějaký Voseček či kdokoliv jiný bez veřejné krytiky, která je hlavně mimo úplnou realitu?

1.) Dopravce dostává peníze nikoliv pro úředníky aby brali vedoucí 200 tisíc měsíčně či mluvčí i 570 tisíc měsíčně a generální dokonce milion korun měsíčně.

2.)  DP = veřejná doprava nikoliv sardinky veřejné dopravy, nebo Čekám na spoj, který možná jednou přijede na čas kam se snad vejdu.

3.) Sebejistota autora článku je enormně velká a proto taky vulgarita v článku, jako emoce hráli velkou roli. Kromě toho míchat 10 věcí do horamdy je umění, jež každý nezvládá a jenom neznalí problematiky oboru takovémuto kecu budou věřit a tleskat. Ti ostatní nadávat autorovi. Proto tedy, jako jeden z těch co se denně pohybují v dopravě bych prosil autora, aby podobné další výlevy raději řekl u piva v hospodě.

0 0
možnosti
AS

antonio seruti

26. 1. 2010 11:28
Re: Shrnutí článku

autor jen cituje tu skupinu zlodějů, na čemž nevidím nic špatnýho.

Jako ten, kdo se denně pohybuje v hromadný dopravě, byste měl mít pifku na zloděje, kteří narozdíl od vás za službu neplatí, než se rozčilovat na pár vulgaritama v článku.

0 0
možnosti
PMB

ProtektoRath Mittel Bohmen

26. 1. 2010 11:15
Mám tramvajenku a přesto nemám rád revizory

Zdržují mě, otravují mě a v nejhorším případě mi pokazí den trapnou 50Kč pokutou za zapomenutou lítačku, kvůli které musím do toho jejich hnízdečka na I. P. Pavlova. ;-ORv

0 0
možnosti
KV

KarelV

26. 1. 2010 11:19
Re: Zkus se projet taxíkem BEZ PENĚZ

... a pak mudruj ! ;-)

0 0
možnosti
KV

KarelV

26. 1. 2010 11:14
Hrdinové noci

Když platí v hospodě, tak pinglovi nechávají královské zpropitné - a pak jedou, jako nějaké socky, MHD zadarmo... to je opravdu veliké hrdinství a velká machrovina! ;-D

0 0
možnosti
L

Leff

26. 1. 2010 11:11
Pěkný článek, ale

časem docházím k názoru, že určitá skupina lidí, která platit tímto způsobem (zakoupením lístku atd.) platit nebude nikdy!  Tak to je!! A bude!!

Otázka podle mě zajímavější, jestli se tahle skupina nestane "pádným" argumentem tu pro opencard, tu pro ty turnikety za pár miliard.. :-) 

-- dopravní obslužnost je totiž spíš určitá investice, to že autobus opilce odveze pryč "zadarmo" je možná docela dobrá věc..

0 0
možnosti
PH

jmen0.prijmeni

26. 1. 2010 11:11
hmm

V podstatě s autorem souhlasím, ale nelíbí se mi jeho forma. Copak ten článek nešel napsat bez těch vulgarismů? Ono to dost vypovídá i o autorovi samotném, v jaké společnosti se pohybuje a jaké výrazy běžně v konverzaci používá.Rv

0 0
možnosti
AR

Finrod Felagund

26. 1. 2010 11:04
Nevím, kde lidi berou problémy s revizory

Já jsem s nimi problém nikdy neměl a času mi vzali maximálně tolik, když jsem měl chaos ve své tašce s doklady a trvalo mi asi minutu než jsem tu tramvajenku konečně vytáhl... revizor byl po celou dobu trpělivý a čekal. Co víc chtít?

0 0
možnosti
L

lejnok

26. 1. 2010 10:57
autor má asi nějaký psychický problém

nebo je sám revizor (I když to spolu souvisí) ;-D

0 0
možnosti
BT

markyz.Gero

26. 1. 2010 11:01
Re: autor má asi nějaký psychický problém

hle psycholog amatér ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2836x
Ten, kterému ještě nikdo nerozbil ústa za to, co píše. Ale to třeba přijde.

Seznam rubrik